بلاگ

معرفی کمپرسور اکتیو

آپدیت شده در: 11 شهریور 1400
امتیاز شما به این مقاله:

کمپرسور باد یا همان پمپ هوا، عمل فشرده‌سازی و ذخیره هوا در مخزن خود را انجام می‌دهد. کمپرسورها برندهای مختلف و متنوع با قیمت‌های گوناگونی دارند که در این مقاله قصد داریم به بررسی و فروش کمپرسور اکتیو بپردازیم. در حقیقت کمپرسور هوا با کاهش حجم باعث افزایش فشار می‌شود. پس از اینکه هوا را در مخزن خود ذخیره کرد می‌تواند آن را از طریق لوله‌کشی به قسمت‌های مختلف برده و از آن استفاده لازم را بکند.

زمانی که هوا از کمپرسور به سرعت آزاد می‌شود، یک انرژی جنبشی به وجود می‌آید که این انرژی را می‌توان برای اهداف و کاربردهای مختلف استفاده کرد. با ما همراه باشید تا شما را با کمپرسور اکتیو آشنا کنیم و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهیم. همچنین اگر می خواهید اطلاعات بیشتری فقط درمورد کمپرسور بدست اورید، مقاله ای تحت عنوان کمپرسور چیست را ایران کمپرسور نوشته است که پیشنهاد می شود.

معرفی برند کمپرسور اکتیو

مجموعه اکتیو دارای کادری محبوب و با سابقه در زمینه تولید ابزارآلات صنعتی است. این مجموعه در سال 1389 آغاز به کار کرد و علت موفق بودن آن بکارگیری افراد متخصص و کاربلد و تولید محصولات باکیفیت و درجه یک است. این مجموعه محصولات خود را از کارخانه‌های معتبر و معروف دنیا تهیه می‌کند .

به دلیل مدیریت عالی و حفظ استانداردهای لازم برای خرید و فروش محصولات مجموعه اکتیو از موفق‌ترین و بهترین‌ها در ایران شناخته می‌شود. واحد خدمات پس از فروش این مجموعه پایبندی زیادی به الزمات قانونی و ارائه قطعات باکیفیت دارد و کیفیت بالا را در اولویت اصلی برنامه خود قرار داده‌اند. حمایت و پشتیبانی همیشگی، سرعت بالای سرویس دهی توسط متخصصین فنی این مجموعه سبب رضایتمندی واعتماد مشتریان به مجموعه اکتیو شده است.

انواع کمپرسور باد مدل اکتیو

کمپرسور اکتیو

کمپرسور اکتیو 50 لیتری

کمپانی تولیدکننده این کمپرسور باد همانطور که از نام آن پیداست اکتیو می‌باشد و اندازه مخزن آن 50 لیتر است. مشخصات دستگاه:

توان موتور آن 2.5 اسب بخار – مدل دستگاه AC-1050 – ولتاژ ورودی 220v – وزن آن 21 است و همچنین کشور سازنده این محصول با این برند خاص چین ( تحت لیسانس کره) است. نوع موتور القایی( دینامی ) می‌باشد. کمپرسور باد 50لیتری اکتیو دارای موتوری با دوام و قدرتمند است که می‌تواند برای شما مدت زمان زیادی کار کند و کیفیت آن پایین نیاید.

دارای دو شیر خروجی جهت استفاده همزمان است. لوله اتصال آن از جنس تمام مس و سوپاپ تمام برنجی است. دارای سیستم قطع اتوماتیک حرارتی جهت حفاظت از موتور دستگاه می‌باشد. دارای کلید اتوماتیک روشن و خاموش است که برای کارایی بهتر و بالا بردن طول عمر دستگاه استفاده می‌شود.

مجهز به فیلتر هوای فلزی باکیفیت و پیچ تنظیم بزرگ و روان می‌باشد. این محصول اصولا دارای 12ماه گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش می‌باشد. مثلا اگر شما تحقیقات لازم را انجام دهید و این کمپرسور را اینترنتی و از سایت‌های معتبر مانند ایران کمپرسور خریداری کنید می‌توانید همه مشخصات فنی آن را کامل بررسی کنید، ظاهر آن را آنالیز کنید و بعد قیمت را در سایت‌های مختلف چک کنید و بعد از آن اقدام به خرید کنید.

این دستگاه قابل حمل است و برای استفاده در محیط‌های کاری مختلف مناسب است. دارای دو خروجی فشار هواست جهت استفاده بیشتر و راحتتر و دارای چرخ‌های فلزی مقاوم می‌باشد. مخزن دستگاه با ضخامت 2.5میلی‌متر است و دارای استاندارد CE اروپا می‌باشد که آن هم در حداقل زمان پر می‌گردد.

کمپرسور هوا با توجه به سایز مخزن و همچنین نوع موتور آن دسته‌بندی می‌شوند. هنگام استفاده از دستگاه‌های مختلف که نیاز به هوای فشرده جهت راه‌اندازی و کارکرد دارند از جمله چیزهایی که در آن از کمپرسور باد یا همان فشرده‌ساز هوا استفاده شده است، میخکوب، منگنه کوب‌های بادی، آچاربکس بادی و پیستوله هوا است.

کمپرسور اکتیو مشکی

داشتن فیلتر فلزی در کمپرسور باد اکتیو مدل AC1050 از بزرگترین مزیت‌های آن می‌باشد. از بارزترین مشخصات کمپرسور اکتیو مدل AC1050 وجود پیستون با قطر بزرگ‌تر و در نتیجه کاهش مدت زمان پر شدن هوای داخل مخزن است تا در کوتاه‌ترین زمان مخزن از هوای فشرده پر شود. همانطور که جزو مشخصات آن گفتیم دارای 2.5میلی‌متر ضخامت است که این ضخامت کاملا مطابق با استاندارد CE اروپا طراحی و ساخته شده است.

مخزن این کمپرسور دارای پیچ تخلیه رطوبت داخل مخزن است و هنگامی که فشار داخل مخزن به بیشینه‌ترین حالت خود برسد کلید قطع‌کن به صورت اتومات کارکرد موتور را قطع می‌کند و هنگامی که فشار به کمینه ترین حالت خود برسد دستگاه دوباره به صورت خودکار روشن شده تا هوای داخل مخزن کمپرسور را پر کند.

کمپرسور اکتیو در مسیر خروجی هوا خود دارای یک نشانگر با کیفیت و دقیق جهت نمایش میزان و فشار هوای خروجی طراحی و قرار داده شده است. قیمت این محصول هم‌اکنون در سایت 4میلیون و 200هزارتومان می‌باشد. قبل از خرید خود به صورت اینترنتی حتما با سایت آن تماس بگیرید و موجودی انبار را چک کنید سپس اقدام به ثبت سفاارش و نهایی کردن آن بکنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر پمپ باد

کمپرسور اکتیو 10 لیتری

کمپانی تولیدکننده این محصول همانطور که از نام آن مشخص است اکتیو می‌باشد. مخزن این دستگاه 10لیتر است. مشخصات دستگاه:

ولتاژ ورودی این دستگاه 220 ولت است و کشور سازنده آن چین تحت لیسانس کشور کره می‌باشد.

نوع موتور آن القایی(دینامی) است و مدل این نوع کمپرسور باد 10لیتری اکتیو AC-1110 است و توان موتور 1.5 اسب بخار است. حداکثر فشار هوا در این دستگاه 8BAR می‌باشد. دارای یک شیر خروجی است و لوله‌های به کار رفته در دستگاه مسی و دارای سوپاپ تمام برنجی است. از دیگر مزیت‌های آن دارا بودن سیستم قطع‌کن اتوماتیک حرارتی جهت حفاظت از موتور دستگاه است.

دارای کلید اتوماتیک روشن و خاموش مخصوص برای کارایی بهتر و بالابردن طول عمر دستگاه است. مجهز به فیلتر هوای فلزی باکیفیت و پیچ تنظیم بزرگ و روان می‌باشد. این دستگاه نیز به دلیل کوچک بودن مخزن آن قابل حمل بوده و در محیط‌های مختلف قابل استفاده است و کارایی زیادی دارد. دارای دو خروجی فشار هواست که جهت استفاده بیشتر مناسب است و چرخ‌های فلزی مقاومی دارد.

مخزن این دستگاه ضخامت آن 2.5میلی‌متر است و این ضخامت استاندارد CE اروپا محسوب می‌شود. به دلیل کوچک بودن مخزن در حداقل زمان مخزن آن پر می‌شود. این محصول دارای گارانتی 12ماهه شرکتی و پنج سال خدمات پس از فروش است. قیمت این محصول هم‌اکنون در سایت 2میلیون و70هزار تومان می‌باشد.

البته دقت کنید حتما قبل از سفارش اینترنتی این محصول موجودی انبار آن را بررسی کنید سپس اقدام به خرید این کمپرسور 10لیتری بکنید.

برند کمپرسور اکتیو

کمپرسور سایلنت اکتیو 10 لیتری 

کمپانی تولیدکننده این محصول اکتیو می‌باشد. مشخصات دستگاه:

کمپرسور اکتیو مدل دستگاه AC-1310S – توان موتور آن 1 اسب بخارست – ولتاژ ورودی 220v است – تعداد دور آن در هر دقیقه 1440 rpm است – کشور سازنده آن چین تحت لیسانس کره است – ظرفیت مخزن آن 10لیتر است. حداکثر فشار هوا در این محولBAR 8 است و موتور آن با دوام و قدرتمند است. دارای مخزن منطبق با استاندارد CE اروپا است و ضخامت آن 2/5 میلی‌متر است.

فیلتر هوای آن فلزی است. قابلیت تنظیم فشار هوا در آن برقرار است. سوپاپ اطمینان آن از جنس برنج خالص جهت زنگ‌نزدن در برابر رطوبت موجود در هوا است. سرعت آن در حالت آزاد 1440دور در دقیقه می‌باشد. دارای یک سال ضمانت  معتبر شرکتی و پنج سال خدمات پس از فروش است. این کمپرسور باد مدل اکتیو نیازی به روغنکاری ندارد و با صدای بسیار کم به بازار عرضه می‌شود به همین دلیل به عنوان کمپرسورهای بی‌صدا معروف و شناخته شده است.

موتور کمپرسور اکتیو چون القایی است دارای عمر باتری طولانی تری می‌باشد. به دلیل جثه کوچک کمپرسور اکتیو به راحتی قابل حمل و جابه‌جایی است. بارزترین مشخصات این دستگاه وجود پیستون با قطر بزرگ‌تر و در نتیجه کاهش مدت زمان پرشدن هوای داخل مخزن است. مخزن این کمپرسور دارای پیچ تخلیه رطوبت داخل مخزن است.

قیمت این محصول هم‌اکنون در سایت ایران کمپرسور 3میلیون و 400هزار تومان است و دقت کنید قبل خرید موجودی انبار را چک کنید و سپس اینترنتی کالای مورد نظر خود را سفارش دهید.

کمپرسور اکتیو 24لیتری

کمپرسور اکتیو مدل این دستگاه AC-1024 است . دارای مخزن 24لیتری است. توان آن 1800وات است. حداکثر فشار خروجی هوا 8بار است. حجم هوای خروجی از آن 200لیتر بر دقیقه است. دارای دو خروجی هوا جهت استفاده همزمان است. مجهز به فیلتر هوای فلزی باکیفیت است. مجهز به سیستم قطع اتومات حرارتی جهت حفاظت از موتور دستگاه است.

دارای یک سال گارانتی می‌باشد. دارای مخزن 2.5میلی‌متری است، کوپلینگ خروجی هوا باکیفیت است و دارای خنک‌کننده با فن و دو خروجی هوا جهت اتصال ابزارآلات مختلف برای استفاده همزمان است.

نتیجه گیری

کمپرسور باد یک دستگاه مکانیکی و دارای تکنولوژی روز دنیا می‌باشد. با صرف انرژی مکانیکی، سیال را به سرعت به درون خود می‌کشد و آن را متراکم می‌کند و این امر خود موجب افزایش دمای سیال می‌شود. به همین دلیل در اینجا نیاز به یک خنک کننده مطرح می‌شود تا گاز خروجی و فشرده شده را که دمای بالایی دارد خنک کند.

برای خرید کمپرسورهای مختلف با برندهای متفاوت به نکات مختلفی باید توجه کنید. مخصوصا اینکه کمپرسور همه مشخصات فنی آن درست باشد و برای همان کاربردی که مد نظر دارید مناسب باشد و همچنین به ظرفیت مخزن آن و ضخامتش توجه کافی کنید تا بتوانید از خرید خود نهایت رضایت را داسته باشید.

کمپرسور اکتیو در مدل‌ها و قیمت‌های گوناگون عرضه می‌شوند و دارای تنوع مدل و قیمت می‌باشند پس انتخاب با شماست که کدام مدل را ترجیح دهید و آن را سفارش دهید. از طرفی طول عمر مفید و اصتحلاک کمپرسور را نیز در نظر بگیرید و سعی کنید با دانش و اطلاعات کافی به خرید و فروش کمپرسور بپردازید. امیدواریم مطالب این مقاله در ایران کمپرسور برای شما مفید واقع شده باشد.

من متخصص و پژوهشگر در زمینه هوای فشرده و انواع کمپرسور باد هستم و سعی می کنم تا جدیدترین و کارامدترین اطلاعات را در خصوص صنعت هوای فشرده با شما به اشتراک بگذارم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫11 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا