بلاگ

نکاتی در مورد خرید کمپرسور باد دست دوم

آپدیت شده در: 10 شهریور 1400
5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب اشاره به نکاتی در مورد خرید کمپرسور باد دست دوم دارد که میتواند کمک زیادی به شما بکند . برای خرید کمپرسور باد دست دوم بهتر است نکاتی را در نظر بگیرد که شامل مواردی همچون سالم بودن سیلندر و هواساز کمپرسور نیز می باشد. در کل پمپ باد از سه قسمت اصلی سیلندر یا هوا ساز الکترو موتور و مخزن تشکلی شده است که در هنگام خرید پمپ باد دست دوم باید از سلامت هر سه قسمت اطمینان حاصل کنید.

چه نکاتی در مورد خرید کمپرسور باد دست دوم باید رعایت کنیم؟

چه نکاتی در مورد خرید کمپرسور باد دست دوم باید رعایت کنیم؟

خرید و یا فروش انواع پمپ باد دست دوم به تنهایی و بدون داشتن دانش کافی از انواع و کاربرد های ان امری اشتباه و نوعی هدر دادن زمان و انرژی می باشد.در این جا ابتدا سعی می کنیم با شناخت کافی از این دستگاه و نحوه کار این سیستم و انواع آن به درجه ای برسیم که بتوانم برای کار و نیاز خود مدلی انتخاب کنیم که به درستی و بدون اتلاف انرژی و یا زمان به مطوب ترین پاسخ و رفع نیاز خود برسیم. بعد از این موضوعات باید نکاتی در مورد فروش کمپرسور باد دست دوم را بررسی کنیم.

دومین قدم برای استفاده از دستگاه بعد از شناخت کافی انواع آن نحوه خرید آن است البته همه ی ما با نحوه سنتی خرید آشنا هستیم ولی امروزه برای صرف کمتر زمان و هزینه بهتر است از سیستم های فروش اینترنتی انواع پمپ باد کمک بگیریم تا هم کمپرسور را با قیمت مناسب تر و هم گارانتی و اطمینان بیشتر تهیه کنیم. حتی گاهی میتوانیم به فروش کمپرسور باد دست دوم و با صرف هزینه کمتر بهتر و زود تر به نیاز خود پاسخ دهیم. به این خاطر است که سعی می کنیم یک سری نکات در رابطه با خرید انواع پمپ باد دست دوم را در این جا ذکر کنیم.

کاربرد کمپرسور باد دست دوم چیست؟

کاربرد کمپرسور باد چیست؟

همان طور که پیش تر شرح دادیم کمپرسورهای باد نو مانند کمپرسور باد های دست دوم نیز  محرک صنعت بشری به حساب می آیند به صورتی که بسیاری از کارها بدون کمپرسور های باد دیگر امکان انجام آن وجود ندارد. حالا با این تفاسیر حوزه هایی که کمپرسورها کاربرد دارند که به این شرح می باشد:

  • صنایع تولیدی
  • خودروسازی
  • ماشین ابزار
  • وسایل کار و یا اشپزخانه
  • فراوری که خود آن به زیردسته های شیمیایی،
  • معدنی
  • غذایی
  • نساجی
  • کاغذ سازی

با این تعاریف و کاربردهای متنوع و دامنه کارهای کمپرسور باد می توان به میزان اهمیت این دستگاه در صنایع مختلف پی برد.

چه نکاتی را باید قبل از خرید کمپرسور دست دوم دانست؟

چه نکاتی را باید قبل از خرید کمپرسور دست دوم دانست؟

به طور کلی هر شخصی با توجه به نیاز خود و میزان استفاده خود از کمپرسور باد دست دوم باید مدل مناسب را انتخاب کند. هر فرد متوجه این موضوع هست که اگر کمپرسور ضعیف تر از نیاز خود باشد یا به موتور کمپرسور فشار می اورد و یا نمی تواند نیاز خود را رفع کند.

از طرفی اگر کمپرسور قوی تر از آن فشار مورد نیاز ما باشد انرژی و هزینه بیشتری را باید صرف کنید. به غیر از قدرت و فشار تولیدی کمپرسور باید به موارد دیگر مانند قابل حمل بودن که معمولا برای مصارف عمومی و خانگی اهمیت بالایی دارد نیز هم باید توجه داشت. به طور کلی فاکتورهایی که باید در نظر داشت به عبارت است از:

  • قابلیت حمل
  • منبع تغذیه ( موتور الکتریکی یا دیزلی )
  • شاخص عمل کرد و یا اسب بخار
  • حجم مخزن
  • نوع پمپ

بخوانید: انتخاب کمپرسور هوا

هر کدام از فاکتورهای های بالا را باید با توجه به نیاز خود توجه داشته باشید و متناسب و مطابق با این فاکتورها کمپرسور خود را تهیه کنید. بعد از پیدا کردن فاکتورهای کمپرسور بادی متناسب با نیاز و کار خود خرید کمپرسور بادی استاندارد و با کیفیت آن هم با قیمت مناسب برای کار خود دغدغه بسیاری از افراد است.

معمولا هر فرد با خود می گوید که به بار ابزار آلات رفته و یک مدلی را برای خود تهیه میکنم البته این روشی است که از گذشته تا به کنون بوده ولی امروزه با افزایش برند و مارک های متنوع دیگر پیدا کردن کمپرسور بادی خوب و با کیفیت بسیار سخت شده است. از طرفی ممکن است حتی شما نیاز به هزینه کردن زیاد برای خرید کمپرسور نو و جدید نداشته باشید و با خرید کمپرسوری متناسب و دست دوم مشکل شما بر طرف بشود.

البته تمام این مسئله به این بر میگردد فرد بتواند کمپرسوری با کیفیت و گارانتی پیدا کند یا خیر. به همین خاطر است انتخاب و خرید کمپرسور باد به خصوص فروشگاه قابل اعتمادی که پمپ باد دست دوم را بفروشد، بسیار سخت تر و مهم تر از پیدا کردن مدل مناسب برای کارهای خود است.

نتیجه گیری

سیستم کلی کمپرسور باد به این صورت کار می کند که با مکش هوا از بیرون و طی مراحلی مختلفی فشرده می‌شود و سپس در مخزن آن فشار هوا ذخیره می‌شود تا در زمانی که احتیاج است کمپرسور باد با استفاده از شیر تخلیه فرمان خروج از طرف فرد استفاده کنند دریافت کند و با فشار و سرعت‌ بالا، هوای فشرده را به بیرون هدایت می کند تا با ازاد سازی انرژی ذخیره شده کار مورد نظر انجام شود.

حال در هر کاری با توجه به نوع نیاز به هوای فشرده و اینکه به چه اندازه و برای چه مدت به هوای فشرده نیاز است می‌توانید نوع کمپرسور باد متناسب را انتخاب کرد. بعد از انتخاب مدل و نوع متناسب کمپرسور استوک یا دست دوم با کار خود سخت ترین کار خرید کمپرسور دست دوم با فاکتورهای مد نظر شخص است. گاهی همه با تصور این که حتما باید کمپرسور نو و جدید بخرید بسیار پول و زمان خود را هدر می دهند گاهی بدون نیاز به خرید مدل نو و فقط خرید کمپرسور باد دست دوم می توان نیاز خود را رفع کرد.

فقط مشکلی که به وجود می آید فروش کمپرسور باد دست دوم در کجا امکان پذیر است؟ و یا خرید از این فروشگاه ها آیا معتبر است یا خیر؟ و یا کمپرسور سالم است یا خیر؟  ایران کمپرسور این امکارن را برای شما فراهم کرده است که میتوانید اقدام به خرید کنید.


آیا کمپرسور دست دوم ارزش خرید دارد؟

به، برای کسانی که میخواهند هزینه کمتری نیز بپردازند، به صرفه خواهد بود، به شرطی که دستگاه را از نظر فنی مورد بررسی قرار دهد.

پیش از خرید کمپرسور دست دوم به چه نکاتی باید توجه کرد؟

اگر میخواهید هزینه کمتری برای خرید کمپرسور باد پرداخت کنید، میتوانید با خرید کمپرسور باد دست دوم از هزینه های خود بکاهید. ولی شما باید نکاتی را رعایت کنید، یکی از نکات پیش از خرید، درستی دستگاه از نظر فنی نیز می باشد. پیش از خرید این ابزار به سالم بودن الکتروموتور، ضخامت مخزن و عدم آسیب دیدگی سیلندر توجه کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫11 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا