بلاگ

کارکرد کمپرسور اسکرو اویل فری

آپدیت شده در: 11 دی 1402
5/5 - (1 امتیاز)

برای آشنایی با کارکرد کمپرسور اسکرو اویل فری با ما در ایران کمپرسور همراه باشید. این کمپرسور ها، از زمره کمپرسورهایی محسوب می شود که در موارد مختلفی مورد استفاده قرار گرفته و کاربردهای متعددی دارد.

کیفیت هوای فشرده برای مشاغل مرتبط به عنوان یک اصل مهم شناخته می‌شود. اگر شما به دنبال انجام برنامه های بادی تمیز تر و عاری از هرگونه آلودگی در فعالیت های صنعتی خود می‌گردید، ممکن است به کمپرسور باد اسکرو بدون روغن یا کمپرسور اویل فری نیاز داشته باشید.

به دلیل عدم وجود روغن در سیستم این کمپرسور ها، آلودگی ها به حداقل ممکن می‌رسد. کمپرسور باد اسکرو بدون روغن یا اویل فری فاقد از هرگونه آلودگی بوده و مناسب برای صنایع غذایی، آشامیدنی و پزشکی می‌باشد. اگر قصد خرید کمپرسور اسکرو بدون روغن را دارید، بهتر است کمی با مفاهیمی که در ادامه به آن ها می‌پردازیم، آشنا شوید.

این مفاهیم به شما کمک می‌کند که بهترین کمپرسور باد فری اویل را مناسب با شرایط و نیاز خودتان انتخاب کنیم. پس برای آشنایی با نکات مهم قبل از خرید کمپرسور باد اسکرو بدون روغن تا انتها این مقاله همراه با ایران کمپرسور شوید.

فهرست مطالب نمایش

کاربرد ها و کارکرد کمپرسور اسکرو اویل فری

کمپرسور اسکرو بدون روغن ایران کمپرسور از زمره کمپرسورهایی محسوب می شود که در موارد مختلفی مورد استفاده قرار گرفته و کاربردهای متعددی دارد. اصولا به دلیل قرار گرفتن این کمپرسورها در گروه کمپرسورهای صنعتی و نیمه صنعتی می توان آن را یک محصول پرکاربرد به شمار آورد که قابلیت های مختلفی را برای صنایع مختلف دارد. برخی از این کاربردها عبارتند از:

کاربرد کمپرسور باد اسکرو بدون روغن در صنایع

برخی از صنایعی که از کمپرسورها و یا کمپرسور اسکرو بدون روغن استفاده می کنند عبارتند از:

صنایع خودروسازی

نیاز به تولید قطعات خودرو هم در بخش مونتاژ و هم در بخش های جانبی موجب شده است تا از کمپرسورهای مختلفی در این بخش ها استفاده شود. به دلیل کاربردهای انواع کمپرسور اسکرو بدون روغن ایران کمپرسور در صنایع خودروسازی به خصوص در تزریق و پاشش رنگ خودرو از این کمپرسورها استفاده می شود.

صنایع پتروشیمی و معادن

یکی دیگر از کاربردهای انواع کمپرسور موجود استفاده از این دستگاه در صنایع فرآوری پتروشیمی می باشد. به جهت سهولت و امکان جابجایی انواع کمپرسور اسکرو بدون روغن استفاده از این کمپرسورها در این صنایع در اولویت قرار دارد. معادن نیز از جمله صنایعی به شمار می رود که انواع کمپرسورها در آن نقش برجسته ای را ایفا می کنند.

صنایع شیمیایی

یکی دیگر از کاربردهای انواع کمپرسور و به خصوص کمپرسور اسکرو بدون روغن ایران کمپرسور در صنایع شیمیایی می باشد. مواد تولید شده در این صنایع همواره رو به افزایش می باشد. از طرفی حساسیت و حجم بالای تولیدات شیمیایی استفاده از انواع کمپرسور اسکرو بدون روغن را توجیه می کند.

صنایع حمل و نقل

از انواع کمپرسورها در تجهیزات و ناوگان های مختلف دریایی از قبیل نفتکش ها و کشتی های سیاحتی، خطوط هوایی و نیز خطوط ریلی استفاده می شود. نقش کمپرسورها در این صنایع بیشتر نقش هوادهی، تهویه و نیز خنک کنندگی سیستم های مختلف حمل و نقل می باشد.

صنایع تاسیساتی

یکی از صنایع تاسیساتی که انواع کمپرسور در آنها نقش چشمگیری دارد صنایع تاسیساتی از جمله صنعت گاز می باشد. اهمیت و حساسیت این صنعت موجب شده است تا کمپرسورها در بخش بزرگی از صنعت گاز مورد استفاده واقع شود و جوابدهی مطلوبی را نیز در پی داشته باشد.

صنایع بسته بندی

نیاز به فشار هوای مناسب توسط انواع کمپرسور اسکرو بدون روغن ایران کمپرسور در صنایع بسته بندی موجب شده است تا این دستگاه در این صنایع نقش اساسی و چشمگیری را ایفا کند. در واقع بدون وجود کمپرسور مذکور این صنایع عملا فاقد کارایی و بازدهی لازم می باشند.

همچنین صنایع دفاعی، صنایع نساجی، مواد غذایی و نیز سایر صنایع تولیدی از جمله سایر مواردی هستند که کاربرد انواع کمپرسورها و در مواردی کمپرسوراسکرو بدون روغن نیز در آنها امری انکار ناپذیر است. با این وجود همچنان کمپرسورها مکمل به نوعی یکی از اصلی ترین بخش های این صنایع برشمرده می شوند.

کاربرد کمپرسورباد در مشاغل فنی و خانگی

کاربرد کمپرسورباد در مشاغل فنی و خانگی

رنگ کاری

به دلیل نیاز به حجم فشار هوای مناسب از این کمپرسورها در رنگ کاری مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ کاری می تواند در منازل انجام گیرد و یا  به صورت صنعتی و نیمه صنعتی و در محل تولید قطعات مختلف رنگ پذیر انجام گیرد. همچنین قابلیت جابجایی مخازن و سیلندرهای مربوطه این توانایی را در انواع کمپرسور اسکرو بدون روغن بیشتر افزایش داده است.

مکانیک فنی

کمپرسور اسکرو بدون روغن ایران کمپرسور در مکانیک خودرو نیز کاربردهای متفاوتی دارد. همانطور که اشاره شد از تمیز کردن و پاکسازی موتور خودرو که ساده ترین کاربرد این کمپرسور به شمار می رود تا باد کردن لاستیک ها و یا سایر تعمیرات فنی از این دستگاه استفاده می شود.

برش کاری یا حکاکی

نقش کمپرسور اسکرو بدون روغن ایران کمپرسور صرفا محدود به موارد فوق نبوده بلکه در انواع حکاکی و برش کاری نیز از آن استفاده می شود. در واقع کمپرسور اسکرو بدون روغن یک دستگاه پرکاربرد می باشد که توانسته است به خصوص در حکاکی سرعت و دقت کار را افزایش دهد.

مشاغل خانگی

همچنین انواع کمپرسور اسکرو بدون روغن در مشاغل خانگی و تولیدات صنایع دستی با حجم کم نیز می تواند استفاده شود. اصولا وجود کمپرسور اسکرو بدون روغن به دلیل وزن کم و جابجایی آسان یکی از دلایل استفاده از آن در مشاغل خانگی می باشد.

کمپرسورها جز لاینفک بخش بزرگی از صنایع مختلف می باشند. در ادامه این مطلب به صنایع مختلفی که کمپرسورها در آنها بیشترین کاربرد را دارند اشاره می کنیم. در ادامه برخی خصوصیات کمپرسور باد oil free بیان می شود:

  • در کمپرسور باد اسکرو اویل فری نیازی به جمع آوری و انتقال روغن نیست.
  • فیلترهای مورد استفاده در کمپرسور باد oilfree نیاز کمتری به جایگزینی دارند، زیرا آنها در دسته فیلتر های روغن قرار نمی گیرند.
  • هزینه های مصرف انرژی به حداقل می رسد زیرا نیازی به افزایش نیرو نیست – در برخی از واحدهای دارای جریان سیال می توان افت فشار را با توجه به فیلتراسیون مشاهده کرد.
  • هزینه های مصرفی برای روغن کاهش می یابد زیرا نیازی به شارژ مداوم مخزن روغن کمپرسور نیست.
  • به طور معمول، کمپرسور باد خشک می تواند ظرف مدت دو ثانیه پس از فرمان تخلیه مخزن را خالی کند، و در صورت بارگیری حدود 18٪ توان بار کامل خود را استفاده می کند.
  • کمپرسورهای اویل فری در مصرف برق بهینه میباشند. هزینه برق کمتری نسبت به نمونه های روغنی پرداخت خواهید کرد.

این میزان از صرفه جویی در کمپرسور باد اسکرو اویل فری می تواند بسیار وسوسه‌انگیز باشد. برای درک اینکه آیا می توانید از کمپرسور های اسکرو اویل فری استفاده کنید، باید بدانید که چگونه این نوع کمپرسورها کار می کنند و در کدام فعالیت ها بهترین عملکرد را دارند.

مراحل فعالیت کمپرسور باد اسکرو اویل فری(oil free)

مراحل فعالیت کمپرسور باد اویل فری

درک چگونگی عملکرد کمپرسور باد اسکرو اویل فری و اینکه چرا آنها نسبت به سایر مدل های کمپرسور باد به صرفه هستند را تنها میتوان با بررسی مرحله به مرحله فعالیت کمپرسور باد اسکرو اویل فری بدست آورد. در ادامه خواهید دید که چگونه یک کمپرسور باد اویل فری شروع به کار می کند و هوای فشرده شده مورد نیاز شما را تأمین می نماید.

مکش هوا

کمپرسور باد اسکرو اویل فری با وارد کردن هوای خارج از طریق شیر خود و عبور از آن از طریق فیلتر هوای ورودی کار خود را آغاز می کنند. این فیلتر باعث آسیب دیدن کمتر بلوک اویل فری و اجزای داخلی آن می شود. این فیلترها باعث می شوند گرد و غبار، خاک و بقایای کوچک در هوا باقی نماند. هنگامی که کمپرسور را روشن می کنید و از طریق دریچه ورودی ،هوای بیرون به داخل مکش می شود، اولین مقصد برای هوا ورودی المنت کم فشار کمپرسور باد است.

 اولین المنت کمپرسور

کمپرسور باد در حین کار گرم می شود باعث می گردد هوا حرارت بسیاری را به خود جذب کند، و این اغلب مربوط به المنت کمپرسور کم فشار است، زیرا اویل فری کار می کند. المنت کمپرسور متوسط در فشار حدودا 2.5 بار کار می کند، و فشار هوا به تنهایی می تواند باعث شود تا دمای این واحد به 180درجه سانتیگراد برسد.

این امر می تواند بیش از دو برابر دمایی شود که کمپرسورهای دارای روغن به آن می رسند، این به دلیل عدم وجود یک جریان روانکار است که گرما را از بین می برد. المنت های اویل فری شروع به فشرده سازی هوا می کنند و سپس آن را از طریق کمپرسور حرکت می دهند تا خنک گردد و قابل استفاده در فعالیت های مختلف باشد.

دسترسی به Intercooler

پس از فشرده سازی اولیه، پیستون ها هوا را وارد Intercooler می کنند. Intercooler جایی است که هوا خنک تر می شود در نتیجه می توان آن را بیشتر فشرده کرد. Intercooler بسته به ماهیت کمپرسور، آن را به مرحله دوم فشرده سازی یا مرحله آخر منتقل می کند.

فشرده سازی هوا ،گرما ایجاد می کند که میزان اکسیژن هوا را محدود می سازد، بنابراین تراکم آن را کاهش می دهد. خنک کننده هوا در اصل به عنوان روشی ساده عمل می کند تا مجدداً از هوای متراکم تر و غنی تر از اکسیژن استفاده شود، که به نوبه خود سوخت بیشتری را تأمین می کند و در هنگام استفاده از کمپرسور باد در یک موتور احتراق باعث افزایش مصرف انرژی می شود.

وجود Intercooler ها به دو دلیل ضروری است. دلیل اول، آنها هوا را تا دمای مناسب خنک می کنند تا خطر هرگونه آسیب به اجزای کمپرسور باد اسکرو اویل فری در اثر گرما به حداقل برسد. دلیل دوم، اتصالات Intercooler به هوا اجازه می دهند تا در فشار های بالاتری بر حسب psi فشرده شوند. روند خنک کننده به معنای این است که مرحله دوم با سایش کمتری روبرو خواهد شد.

خنک کننده هوا می تواند باعث انجماد رطوبت شود از این رو درون کانال های کمپرسور باد اسکرو اویل فری فیلتر استانداردی تعبیه شده تا رطوبت و آب موجود در هوای فشرده را جدا سازد. معمولا این فیلتر را به عنوان تله رطوبت گیر مشاهده خواهید کرد. پس از اینکه هوا خنک شد، دوباره به کمپرسور باد اسکرو اویل فری بازگردانده می شود تا فشرده سازی با فشار بالاتری انجام شود.

 فشرده سازی با فشار بالاترکمپرسور بدون روغن

هوا به محفظه اصلی کمپرسور باد اسکرو اویل فری – یا محفظه دوم بسته به نوع طراحی آن – برمی گردد و توسط یک المنت فشار قوی بیشتر فشرده می شود. حداکثر فشاری که به آن دست خواهید یافت از  psig 116 تا psig 145 است. هوا به دلیل عدم روانکاری در اطراف المنت مجددا بسیار گرم می شود، بنابراین باید یک بار دیگر خنک گردد.

 آماده سازی هوا و دسترسی Aftercooler

در مرحله دوم فشرده سازی، هوا به دمای حدودا 150 درجه سانتیگراد می رسد، بنابراین قبل از استفاده در سایر تجهیزات نیاز به خنک کننده اضافی دارد. Aftercooler مقصد بعدی هوا پس از اتمام مراحل فشرده سازی نهایی است و این سرمایش اجازه می دهد تا هوا در کمپرسور باد به درستی ذخیره شود.

زمانی که هوا وارد Aftercooler شد، از داخل شیری که برای ممانعت از جریان برگشتی طراحی شده است، عبور می کند. این کار به شما اطمینان می دهد که فشرده سازی هوا در حال انجام است و مخزن پر می شود. جریان برگشتی به تجهیزات شما آسیب می رساند و باعث خرابی عمده کمپرسور باد اسکرو اویل فری می گردد.

بسیاری از کمپرسورها – بخصوص کمپرسورهای برگشتی – دارای ضربه گیر هایی هستند که دقیقاً قبل از Aftercooler قرار می گیرند. این ضربه گیر ها به منظور کاهش ضربان و ارتعاشات ناشی از کمپرسور هوا در هنگام استفاده از مکش طراحی شده اند و دریچه های تخلیه را باز می کنند. در نهایت، هوا فشرده برای استفاده به تجهیزات شما فرستاده می شود.

سوئیچ های فشار

تجهیزات ردیابی موجود در مخزن کمپرسور هوا میزان فشار هوای شما را کنترل می کنند. هنگامی که هوا زیر سطح مشخصی قرار گیرد، کمپرسور هوا دوباره روشن می شود و کار را برای بازسازی هوای تحت فشار در مخزن شروع می کند. سوئیچ فشار همان چیزی است که برای نظارت و خاموش و روشن کردن کمپرسور استفاده می شود.

  • سوئیچ های فشار به طور معمول به شیر تخلیه وصل می شوند، هرچند که گاهی اوقات شیر تخلیه در داخل قرار دارد.
  • سوئیچ های فشار توسط کارخانه سازنده کمپرسور باد اسکرو اویل فری تنظیم شده اند و به سطوح از پیش تعریف شده می رسند.

نکات مهم قبل از خرید کمپرسور باد اسکرو بدون روغن

قبل از خرید کمپرسور باد بدون روغن حتما به این نکات توجه کنید

قدرت موتور کمپرسور

یکی از مهم ترین فاکتور هایی که قبل از خرید کمپرسور باد باید به آن توجه کرد، این است که شما باید کمپرسوری انتخاب کنید که توان فراهم کردن نیاز شما را داشته باشد. به طور مثال قدرت موتور یک کمپرسوری که برای استفاده در دندانپزشکی به کار می‌رود با قدرت یک کمپرسور اسکرو بدون روغن که برای کاربرد های نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان استفاده متفاوت است.

در حین استفاده با کمپرسور باد برای نقاشی یا رنگ آمیزی ساختمان، انواع موتور کمپرسور باید برای چند ساعت مداوم کار کند و به طور مرتب هوای فشرده تولید کند، پس باید از موتوری استفاده شود که توان کار به این صورت را داشته باشد. در مقابل کمپرسوری که برای مصارف دندانپزشکی استفاده می‌شود.

نیاز نیست به طور مداوم کار کند، در هر چند دقیقه یا هر چند ساعت پزشک یکبار برای استفاده از ابزار های بادی مخصوص دندانپزشکی از کمپرسور استفاده می‌کند، پس دقت در انتخاب کمپرسور بر اساس نیاز کاری شما بسیار مهم است. درک اینکه به چه ابزار بادی نیاز دارید، بسیار مفید است. این به شما کمک می‌کند که تشخیص دهید به چه نیرویی نیاز دارید و از چه کمپرسوری باید استفاده کنید.

حجم مخزن کمپرسور

حجم مخزن کمپرسور باد بدون روغن

به چه مقدار هوای فشرده شده نیاز دارید؟ آیا به طور مداوم از کمپرسور استفاده می‌کنید یا نه؟ این ها سوالاتی است که قبل از خرید کمپرسور باد اسکرو بدون روغن، در مورد مخزن کمپرسور باید از خود پرسید. انتخاب مخزن مناسب بعد از قدرت موتور کمپرسور باد مهم ترین فاکتوری است که حتما باید به آن دقت کرد، حجم مخزن هم برای فعالیت های مختلف، متفاوت است.

اگر حجم مخزن کمتر از مقدار مناسب برای فعالیت شما باشد، مخزن زود به زود خالی می‌شود و موتور مجبور است به طور مداوم کار کند تا کسری هوای فشرده در مخزن را تامین کند که همین کار مداوم باعث کاهش عمر موتور می‌شود و احتمال خرابی آن را افزایش می‌دهد.

اگر هم حجم مخزن بیشتر از مقدار استاندارد باشد، باز هم موتور مجبور است که به طور مداوم کار کند، زیرا در مخزن های استاندارد، موتور بعد از 2 دقیقه کار، حجم مخزن را پر می‌کند ولی در نمونه های بزرگ تر، زمان پر کردن آن ها بیشتر می‌شود و موتور مجبور است که بیشتر کار کند که این کار زیاد باعث می‌شود به مرور به موتور آسیب برسد و باعث خرابی آن شود.

پس قدرت موتور و حجم مخزن باید با یکدیگر رابطه مستقیم داشته باشد، متناسب یکدیگر انتخاب شود. بهترین راه افزایش آگاهی و فهم این موضوع، این است که با یک مشاور متخصص و فعال در همین زمینه، تماس برقرار کنید.

می‌توانید قدرت موتور و حجم مخزن را کمی بیشتر (بیش از حد نباشد) از مقدار استاندار آن انتخاب کنید تا هرگاه که مجبور شدید برای مدتی بیشتر از آن استفاده کنید یا فرد دیگری هم بخواهد با آن کار کند، به مشکل نخورید. افزایش نسبی حجم مخزن و قدرت موتور باعث افزایش کارایی و بهره وری بیشتر حین کار با کمپرسور می‌شود که این در نهایت باعث افزایش کیفیت کار شما می‌شود.

انتخاب کمپرسور بر تعداد نفرات

قبل از خرید کمپرسور باد اسکرو بدون روغن، بسنجید که چندنفر قرار است از کمپرسور استفاده کنند؟ اگر که چند نفر از کمپرسور استفاده می‌کنند و ممکن است کمپرسور باد به طور مداوم کار کند، باید کمپرسوری مناسب این شرایط انتخاب کنید.

مهم ترین اصلاحات مربوط به کمپرسور

سعی کنید مهم ترین اصلاحات مربوط به کمپرسور را یاد بگیرید

وقتی برای خرید کمپرسور باد اسکرو بدون روغن اقدام می‌کنید، بهتر است با برخی از اصطلاحات مربوط به کار با کمپرسور آشنا شوید. این کار باعث می‌شود بتوانید بهتر با کمپرسور باد خود کار کنید و آن را درک کنید. برخی از مهم ترین اصطلاحات عبارتند از:

  • فوت مکعب بر هر دقیقه (ACFM) : نرخ واقعی جریان هوای فشرده شده کمپرسور در حال کار با توجه به سه عامل فشار، دما و سرعت.
  • فوت مکعب استاندارد در هر دقیقه (SCFM): حجم هوای پمپ شده در یک دقیقه 60 درجه فارنهایت. برخی از کمپرسور های از این واحد برای درجه بندی استاندارد تر استفاده می‌کنند.
  • Aftercooler : این اصطلاح برای خنک سازی هوای تخلیه شده از کمپرسور استفاده می‌شود.
  • ابزار های پنوماتیک : این ها ابزارهایی هستند که برای کارکردن به کمپرسور باد نیاز دارند.
  • اسب بخار : واحد اندازه گیری قدرت موتور کمپرسور باد است. هر چه این عدد بیشتر باشد، قدرت موتور بیشتر است. این واحد با علائم اختصار ACFM یا PSI نیز شناخته می‌شود.

موتور کمپرسور باد بدون روغن

نوع برق مصرفی کمپرسور

از چه برقی قرار است برای کمپرسور باد خود استفاده ‌کنید؟ از برق 3 فاز یا برق تک فاز؟ قرار است در خانه از کمپرسور استفاده کنید یا در کارگاه؟ نوع برق مصرفی در کارکرد و طول عمر کمپرسور باد تاثیر بسزایی دارد. اگر که قرار است از کمپرسور در مکانی استفاده کنید که برق 3 فاز دارد، بهترین کمپرسور، کمپرسور باد اسکرو بدون روغن 3 فاز است.

اگر هم قرار است که در خانه یا مکان هایی که برق تک فاز دارند، بهترین انتخاب، کمپرسور های تک فاز هستند. برای اینکه بهتر بدانید کمپرسور سه فاز بهتر است یا تک فاز پیشنهاد می شود که مقاله مقایسه کمپرسور باد سه فاز با کمپرسور تک فاز را مطالعه کنید.

ثابت بودن یا پرتابل بودن کمپرسور

مورد دیگر که بسیار حائز اهمیت است، ثابت یا پرتابل بودن کمپرسور باد اسکرو بدون روغن است. کمپرسور ثابت، کمپرسوری است که حجم مخزن آن بیش از هزار لیتر است و برای کارخانه ها یا صنایع بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کمپرسور ها به دلیل اندازه بزرگ قابلیت جابه جایی آسان را ندارند و باید با جرثقیل جابه‌جا شوند.

نمونه دیگر کمپرسور های پرتابل هستند که حجم آن ها زیر 1000 لیتر است و قابل جابه‌جایی توسط یک نفر یا چند نفر هستند. برخی نمونه های این کمپرسور چرخ دار می‌باشند که جابه‌جایی کمپرسور را بسیار ساده می‌کند. بنابراین اگر قرار است که از کمپرسور برای فعالیت های صنعتی بزرگ استفاده کنید، بهتر است نمونه ثابت را انتخاب و اگر هم می‌خواهید کمپرسور خود را به جابه‌جا کنید، از نمونه های پرتابل استفاده نمایید.

هوشمند بودن کمپرسور

کمپرسور هوشمند ایران کمپرسور

کمپرسور های اسکرو بدون روغن به دو نوع معمولی و هوشمند تقسیم می‌شوند. کمپرسور های معمولی، متداول ترین کمپرسورهایی هستند که در بازار وجود دارند و دارای کلید قطع کن، سوپاپ اطمینان و شیر یک طرفه و کلیه قطعات لازم می‌باشد.

کمپرسور های هوشمند، نمونه دیگری از کمپرسور های تولیدی شرکت ایران کمپرسور می‌باشند که از سیستم هوشمندی برای مدیریت و کنترل کمپرسور استفاده می‌کنند. این کمپرسور ها دارای برد جداگانه، LCD و چند عدد کلید می‌باشد که می‌توان کلیه تنظیمات مربوط به کمپرسور را به راحتی با آن ها انجام داد.

با استفاده از این سیستم به راحتی می‌‎توانید تمام قطعات را مدیریت کنید. همچنین وضعیت کمپرسور به طور منظم نمایش و در صورت بروز هرگونه مشکل به شما اخطار داده می‌شود.برخی اقدامات هم مانند خالی کردن آب مخزن را که قرار است شما انجام دهید، این کمپرسور ها به طور خودکار و اتوماتیک انجام می‌دهند.

نتیجه گیری

خرید کمپرسور باد اسکرو بدون روغن مناسب کمی پیچیده است. عوال متعددی وجود دارد که قبل از خرید کمپرسور باد باید در نظر گرفته شود. اطلاعات خود را درمورد نکات خرید کمپرسور باد اسکرو بدون روغن کمی افزایش دهید و به دنبال یک فروشگاه معتبر کمپرسور باد بروید.

فروشگاه ایران کمپرسور یکی از بهترین مکان ها برای خرید انواع کمپرسور باد، به خصوص کمپرسور باد اسکرو بدون روغن بروید. شرکت ایران کمپرسور، کمپرسور های خود را با رعایت استاندارد ها و اصول، طراحی و تولید می‌کند. برای خرید کمپرسور باد ایرانی از شرکت ایران کمپرسور، کافیست به سایت این شرکت مراجعه نمایید و یا با برقراری تماس (05138543311) با کارشناسان ایران کمپرسور، علاوه بر دریافت مشاوره رایگان، از قیمت محصولات این شرکت مطالع شوید.


کمپرسور اسکرو بدون روغن(اویل فری) چیست؟

این کمپرسور ها، از زمره کمپرسورهایی محسوب می شود که در موارد مختلفی مورد استفاده قرار گرفته و کاربردهای متعددی دارد. کیفیت هوای فشرده برای مشاغل مرتبط به عنوان یک اصل مهم شناخته می‌شود. اگر شما به دنبال انجام برنامه های بادی تمیز تر و عاری از هرگونه آلودگی در فعالیت های صنعتی خود می‌گردید، ممکن است به کمپرسور باد اسکرو بدون روغن یا کمپرسور اویل فری نیاز داشته باشید.

کاربرد کمپرسور اسکرو اویل فری کجاست؟

از کاربرد های کمپرسور اسکرو اویل میتوانیم به مواردی همچون: صنایع خودرو سازی،صنایع پتروشیمی و معادن، حمل و نقل و… اشاره نمود.

من متخصص و پژوهشگر در زمینه هوای فشرده و انواع کمپرسور باد هستم و سعی می کنم تا جدیدترین و کارامدترین اطلاعات را در خصوص صنعت هوای فشرده با شما به اشتراک بگذارم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫11 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا