کمپرسور

آشنایی با بهترین مارک کمپرسور باد (پمپ باد)

آپدیت شده در: 30 شهریور 1402
امتیاز شما به این مقاله:

به نظر شما پمپ باد چه مارکی خوبه؟ یکی از دغدغه های هنگام خرید کمپرسور باد، انتخاب یک برند باکیفیت و بادوام است. پمپ باد یکی از کاربردی ترین تجهیزات در صنایع و مشاغل مختلف است. برای انتخاب کمپرسور باد فاکتورهای مهمی همچون عملکرد، تعداد مراحل کار، سرعت و فشار باید در نظر گرفته شود. استفاده از این دستگاه در صنایع بزرگ و حتی صنایع کوچک‌ مانند باد کردن لاستیک و لوازم بادی استفاده می شود. از بهترین مارک کمپرسور باد می توان به برندهای معروف ایران کمپرسور، کرون، رونیکس و شرکت توسن پلاس اشاره کرد.

بهترین مارک پمپ باد

بهترین مارک کمپرسور بادعوامل مختلفی برای انتخاب بهترین کمپرسور باد صنعتی و غیر صنعتی با برندهای معروف، لازم است اما باید به این نکته توجه کنید که هر شخص با توجه به نیاز خود این عوامل را مدنظر قرار می‌ دهد. فاکتورهای لازم برای فعالیت این دستگاه به بهترین صورت و با کارایی بالا، عبارت‌اند از:

  • توان کمپرسور باد
  • وجود رول کیج
  • فیلتر هوا

پمپ باد چه مارکی خوبه؟

برای پاسخ دادن به این سؤال باید با بهترین مارک پمپ باد بیشتر آشنا شوید. اگر به دنبال بهترین مارک کمپرسور باد صنعتی هستید، پمپ باد 1000 لیتری بدون روغن ایران کمپرسور را به شما معرفی می کنیم. اما سوال اینجاست به طور کلی یک کمپرسور خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

یکی از فاکتورهایی که یک کمپرسور را به عنوان برند معرفی می کند، رفع نیاز خریدار به بهترین نحو است. زمانی که خریدار با قیمت مناسب و توان بالا یک کمپرسور مواجه می شود، بیشتر به خرید آن محصول و برند تشویق می شود. حال برگ طلایی برای انتخاب بهترین مارک کمپرسور باد، ایرانی بودن این برند است. برای اطلاعات بشتر می توانید به مقاله راهنمای خرید کمپرسور باد مراجعه کنید.

ایران کمپرسور یکی از معروف ترین و تخصصی ترین وب سایت های خرید پمپ باد می باشد که انواع مختلفی از کمپرسور را تولید می کند.

چگونه بهترین مارک کمپرسور باد را بشناسیم؟

فاکتورهای مختلفی در ارتباط با برترین مارک پمپ باد قابل دریافت و مقایسه می باشد. از توان کمپرسور گرفته تا فیلتر هوا می توان از نشانه های کمپرسور قدرتمند و برند برتر یاد کرد.

توان کمپرسور باد

انتخاب برترین مارک کمپرسور باد متناسب با نیاز، دارای اهمیت فراوان است. توان دستگاه با معیار اسب بخار سنجیده می‌ شود و تأثیر به سزایی بر عملکرد قطعات کمپرسور دارد که برای مصارف خانگی و مشاغل کوچک، توانی در حدود یک تا یک و نیم در نظر گرفته می‌ شوند و با سنگین‌ تر شدن مصرف، توان به همان نسبت بالاتر خواهد رفت.

وجود رول کیج

رول کیجبرخی از دستگاه‌ ها نیاز به قطعه‌ ای برای محافظت بخش‌ های مختلف و برای جلوگیری از خط ‌و خش و ضربه با نام رول کیج دارند. رول کیج ‌ها در ساختار خود ضمن میله‌ هایی که برای افزایش استحکام دستگاه دارند شامل بخش‌ های دیگری مثل سوپاپ، شیر یک طرفه و کلید اتوماتیک می‌ باشد.

رول کیج ‌ها باید دارای مرکز ثقل کمی باشند تا با کاهش وزن دستگاه استحکام آن افزایش پیدا کند. بنابراین وجود رول کیج به عنوان یکی از فاکتورهای مهم برای برترین مارک کمپرسور باد است.

فیلتر هوا

میکرو فیلتریکی دیگر از عواملی که در انتخاب بهترین مارک های کمپرسور باد باید به آن توجه زیادی کنید، وجود میکرو فیلتر متناسب برای نکات ایمنی کمپرسور هوا است. این میکرو فیلتر‌ها باعث می‌ شوند هوای تصفیه شده‌ خروجی از دستگاه بسیار مطلوب و از هرگونه ذرات ریز و مزاحم عاری باشد. از دیگر ویژگی‌ هایی که برای بهترین پمپ باد در نظر باید داشت عواملی مانند عملکرد صحیح شیر کنترل دستگاه، وجود محافظ بار بیشتر از حد مجاز، قابلیت حمل و جا به‌ جایی و سوئیچ فشار است.

موارد ذکر شده در بالا اگرچه کمک بسیاری برای بالا بردن کیفیت خرید می‌ کنند اما برای یافتن برترین مارک پمپ باد، انواع فاکتور‌ها و شرکت تولیدکننده این دستگاه بسیار مهم است.

معروف برند های تولیدکننده کمپرسور باد

  • ایران کمپرسور
  • کرون
  • رونیکس
  • توسن پلاس
  • کنزاکس

شرکت ایران کمپرسور

شرکت ایران کمپرسور یک برند برتر کمپرسور در کشور است که دارای ویژگی‌ های منحصر به فرد بسیاری است.

شرکت ایران کمپرسور به عنوان بهترین برند کمپرسور باد ایرانی انتخاب شده است.

ویژگی های برتر ایران کمپرسور (بهترین کمپرسور باد ایرانی)

به کارگیری کادر مجرب

 این برند برتر کمپرسور با به‌ کارگیری متخصصین ایرانی اقدام به استفاده از دانش کارشناسان مجرب کرده است تا محصولات بهتری را متناسب با نیاز و برای کسب رضایت مشتریان تولید کند.

قیمت محصولات

 با توجه به گستردگی لوازم مورد نیاز برای استفاده در کارها و نیز وضعیت اقتصادی، قیمت محصولات از اهمیت بالایی در انتخاب دستگاه برخوردار است. این شرکت تلاش کرده است که قیمت محصولات، مقرون به‌صرفه و در برابر کیفیت ارائه شده بسیار ارزان باشد.

ایران کمپرسور با خدمت رسانی بسیار عالی، تأسیس سامانه صدای مشتری، عرضه لوازم یدکی و گارانتی واقعی امکان خدمات پس از فروش ارزشمند را برای مشتریان فراهم کرده است.

 این شرکت سال‌ های زیادی است که در زمینه تولید انواع کمپرسور باد بدون صدا و بدون روغن فعالیت می‌ کند و تاکنون تولید و ارائه بهترین کمپرسور باد ایرانی با استفاده از تکنولوژی‌ های نوین بوده‌ است. کمپرسورهای باد این شرکت در انواع مدل‌ ها با توان‌ های مختلف تولید می‌ شوند.

تولید محصولات با کیفیت، گارانتی، ارائه خدمات پس از فروش، مدل‌ های مختلف و استفاده از بهترین روش‌ های تولیدی این شرکت ایرانی را تبدیل به یکی از اصلی‌ ترین اعضای مجموعه‌ مد نظر یعنی مارک‌ های برتر کمپرسور باد تبدیل کرده است. در برخی مدل‌ های این شرکت دو کمپرسور باد سیلندری تعبیه شده است که این امر، خود به عنوان مزیت دستگاه برای خرید از این برند است.

شرکت ایران کمپرسور به دلیل به کارگیری از تیم پشتیبانی بازار سنج و هوشمند، بهره گیری و به کار بردن بهترین تکنولوژی‌ ها و سیستم‌ های جهانی در حوزه تولید لوازم مربوطه تبدیل به یکی از اصلی‌ ترین انتخاب‌ های افرادی که به دنبال برترین مارک پمپ باد هستند، شده است و در دو مدل بی‌ صدا و بدون روغن تولید می‌ شوند. از مهم‌ ترین کمپرسورهای این مجموعه در گروه بی صداها کمپرسورهای 10 لیتری تا 1500 لیتری و در بدون روغن کمپرسورهای 10 لیتر تا 1000 لیتری است.

کمپرسور کرون

کمپرسورهای کرون وسایلی هستند که با صرف انرژی مکانیکی حجم بالایی از سیال را با سرعت به درون خود مکیده و سپس آن را فشرده نموده و خارج می‌ سازند. یکی از مارک‌ های برتر کمپرسور باد، کرون است که ساخت کشور چین است و دارای انواع مختلفی با لیترهای 10، 25، 50 و … است که شما متناسب با نیاز خود و بررسی سایر مشخصات این دستگاه می‌ توانید آن را انتخاب و اقدام به خرید کنید. همچنین محصولات این شرکت همگی دارای گارانتی شرکت کرون است.

کمپرسور های کرون برای فشرده کردن سیالات استفاده می شود و با نام پمپ شناخته می‌ شوند.

شرکت رونیکس

رونیکس یکی ازمارک های کمپرسور باد و برندی بین المللی در حوزه ابزار آلات صنعتی و تجهیزات است. محصولات این برند بر اساس جدید تکنولوژی روز دنیا تولید می‌ شوند و امروزه به یکی از برترین برند های صنعت ابزار در خاورمیانه و همچنین برندی بین‌ المللی با تخصص در ارائه ابزارهای متنوع تبدیل شده و دارای دفاتری در آلمان، ایران و چین است که فیلتراسیون کمپرسور باد تولید می‌ کنند. شرکت رونیکس با ارائه ابزارهایی متنوع، باکیفیت و مقرون به‌صرفه برای برطرف کردن نیاز صنعتگران سراسر جهان در تلاش است.

 ویژگی‌ های برتر دستگاه های کمپرسور باد در شرکت رونیکس

ویژگی‌ های برتر دستگاه های کمپرسور بادتنوع محصولات

 طراحی و تولید محصولات رونیکس در فعالیت‌ های صنعتی بسیار متنوع است و این ویژگی باعث شده است که امروزه رونیکس به عنوان متنوع‌ ترین برند بازار ابزار معرفی شود.

کیفیت بالا و جلب اطمینان کاربران

 ابزارآلات رونیکس با استفاده از دانش متخصصان داخلی و خارجی در حوزه ابزار و تیم کنترل کیفیت رونیکس با بالاترین استاندارد های روز دنیا طراحی و تولید می‌ شوند تا رونیکس آخرین ابزاری باشد که به خرید آن نیاز پیدا می‌ کنید.

قیمت مناسب

 هدف رونیکس این است که هر متخصص و کاربر خانگی لذت استفاده از محصولی باکیفیت را داشته باشد و مصرف کنندگان کیفیت معیاری که رونیکس پایه گذاری کرده است، را تجربه کنند. در نتیجه این شرکت تولیدات خود را برای بهبود شرایط بازار و خدمت‌رسانی به کاربران خود با قیمت‌گذاری منصفانه ارائه می‌ کند.

خدمات پس از فروش

یکی از مهم ترین ویژگی های شناخت بهترین برند کمپرسور باد، خدمات پس از فروش و پشتیبانی است. این شرکت دارای بیش از 170 نمایندگی خدمات پس از فروش در سراسر کشور و انبارهایی مجهز با انواع قطعه جانبی است. تعمیرگاه مرکزی رونیکس با وجود افرادی حرفه‌ای به صورت تمام‌ وقت آماده تعمیر ابزارهای شما هستند تا کاربر رونیکس از انتخاب برندی همراه و همیشگی اطمینان حاصل کند.

شرکت توسن پلاس

توسن پلاساین برند جز یکی از بهترین مارک کمپرسور باد است که دارای کیفیت و استاندارد بالایی می‌ باشند، زیرا محصولات این شرکت توسط متخصصان کنترل کیفیت بررسی می‌ شوند. شرکت توسن ابزارآلاتی با نام توسن پلاس به بازار عرضه نموده است. در این ابزارآلات سعی شده تمامی عیب و نقص ها برطرف شود و ابزاری بی‌ عیب برای مصرف‌کننده تولید شود. علاوه بر این داشتن گارانتی دستگاه‌ های این شرکت نشان از اطمینان و کیفیت محصول است. برخی از ویژگی‌ های این شرکت عبارت است از:

قیمت و کیفیت

 شرکت توسن همواره سعی کرده است محصولاتی در خصوص سوپاپ اطمینان کمپرسور باد تولید کند. و با استفاده از نیروی مجرب و متخصص در صنعت به هدف خود که جلب رضایت مشتری دست‌ یافته است.

فکر و کار حرفه‌ ای شعار شرکت توسن است.

خدمات پس از فروش

 شرکت توسن با هدف حمایت از مصرف‌ کننده اقدام به گسترش خدمات پس از فروش خود کرد تا آنجا که امروزه 115 نماینده فعال در 30 استان کشور دارد. گسترش محدوده خدمت‌ رسانی، تأمین قطعات یدکی، بهبود کیفیت، تعمیر دستگاه با کمترین هزینه و در کوتاه‌ ترین زمان همگی از اهداف شکل گیری خدمات پس از فروش شرکت توسن است. این شرکت کمپرسورهایی را در ظرفیت‌ های مختلفی تولید می‌ کند تا مشتریان با توجه به نیاز خود این محصولات را انتخاب و خریداری کنند.

شرکت کنزانس

مارک کنزانسیکی دیگر از بهترین مارک های کمپرسور باد شرکت کنزانس است که یک برند ایرانی است، این شرکت در سال 1394، فعالیت خود را در این زمینه به صورت تخصصی آغاز کرد. شرکت کنزاکس، تا به حال قادر بوده است تا کمپرسورهایی را با قیمت مناسب به بازار عرضه کند.

این برند در تولیدات خود استاندارد های جهانی و بین‌ المللی را رعایت کرده است و برای کاربران محصولاتی متنوع را طراحی نموده است. برخی از این محصولات، در کشور چین تولید شده و در ایران مونتاژ می‌ شوند. برخی دیگر نیز به طور کامل از صفر تا صد، توسط مهندسان با تجربه و متخصص ایرانی طراحی می‌ شود و به مرحله تولید رسیده‌اند.

این شرکت کمپرسورهایی در ظرفیت‌های 10، 24، 50 تولید می‌ کند که مشتریان با توجه با نیاز خود این کمپرسورها را خریداری می‌ کنند. نوع، اندازه، قدرت و سرعت کمپرسور باید با نیاز شما متناسب باشد. ماشین‌ها و ابزارهای هوای فشرده دارای تنوع کاربردی بسیاری هستند همچنین استفاده از کمپرسور باد در صنایع مختلف مانند پتروشیمی، معدن، خودروسازی، صنایع حمل‌ و نقل و صنایع دفاعی بسیار رایج است.

بهترین برند کمپرسور باد صنعتی

با بهترین برندهای کمپرسور باد صنعتی مانند ایران کمپرسور، کرون، رونیکس، کنزاس و… آشنا شدید. پمپ های باد صنعتی برای کارهای سنگین تر و پی در پی استفاده می شود. این کمپرسورها ساختار پبشرفته تری نسبت به انواع دیگر کمپرسور باد دارد و در صنعت های مهمی که فشار بالا مورد نیاز است مورد استفاده قرار می گیرد.

راهنمای بهترین مارک کمپرسور باد

با مطالعه راهنمای خرید کمپرسور باد می توانید انتخاب بهتری در خرید این دستگاه ها داشته باشید. پیشنهاد می شود برای خرید بهترین مارک کمپرسور باد تا قبل از خرید بیشترین اطلاعات را در زمینه پمپ باد بدست آورید.

سوالات متداول

فاکتورهای لازم برای بهترین برند کمپرسور باد چیست؟

قیمت – توان کمپرسور باد – وجود رول کیج – فیلتر هوا

کمپرسور کرون چیست؟

کمپرسورهای کرون وسایلی هستند که با صرف انرژی مکانیکی حجم بالایی از سیال را با سرعت به درون خود مکیده و سپس آن را فشرده نموده و خارج می‌ سازند.

من متخصص و پژوهشگر در زمینه هوای فشرده و انواع کمپرسور باد هستم و سعی می کنم تا جدیدترین و کارامدترین اطلاعات را در خصوص صنعت هوای فشرده با شما به اشتراک بگذارم.

نمایش بیشتر

‫11 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا