بلاگ

عوامل موثر در قیمت کمپرسور باد

آپدیت شده در: 17 شهریور 1400
امتیاز شما به این مقاله:

عوامل موثر در قیمت کمپرسور باد موضوعی است که در این مقاله به آن می پردازیم، امروزه با پیشرفت تکنولوژی روزبه‌روز وسایل و تجهیزاتی جدید برای فراهم کردن رفاه افراد تولید می‌شود. یکی از این وسایل تولیدی، انواع پمپ‌ باد است. پمپ‌ها انواع مختلفی دارند که هرکدام با توجه به ساختاری که دارند برای کاربردهای مختلف استفاده می‌شوند. همراه ایران کمپرسور باشید تا بیشتر با اطلاعات کاربردی در مورد این دستگاه و به‌ویژه قیمت پمپ باد آشنا شوید.

عوامل موثر در قیمت کمپرسور باد چیست؟

 

قیمت پمپ باد

قبل از خرید پمپ باد و جویا شدن از قیمت پمپ باد بهتر است با مشخصات اصلی آن آشنا شوید. در حال حاضر برندهای مختلفی پمپ باد را تولید می‌کنند که هرکدام دارای یک سری مشخصات مشابه یکدیگر هستند و شاید بتوان گفت تفاوت آن‌ها در کیفیت قطعات استفاده ‌شده است.

دسته‌بندی در دستگاه‌های پمپ باد بزرگ بر اساس سیستم‌های موتور و میزان فشاری که برای تولید هوا مصرف می‌کنند، انجام می‌شوند. مدل‌های کوچک‌تر دستگاه‌های پمپ باد بر اساس مصارف خانگی که به فشار کمتری نیاز دارند استفاده می‌شوند. اما برای استفاده در صنایع بزرگی که نیاز به افزایش فشار برای تولید گاز فشرده دارند، دستگاه‌های پمپ باد بزرگ را در نظر می‌گیرند. وقتی از کمپرسوری با حجم مخزن کمپرسور بالا استفاده می‌کنید، موجب می‌شود این دستگاه در مدت زمان کوتاهی حجم بسیاری از گاز را تولید کند.

بعد از این که میزان هوای فشرده مورد نیاز را تأمین کرد، می‌تواند بخشی از آن را داخل مخزن ذخیره کند. از مزیت‌های دستگاه‌های پمپ باد بزرگ می‌توان به مقرون به صرفه بودن آن‌ها، سرعت بخشیدن به کارها، جلوگیری از استهلاک و … اشاره کرد. فروشگاه‌های ارائه دهند کمپرسور، قیمت دستگاه پمپ باد بزرگ را بر اساس همین مزیت‌ها و ویژگی‌ها به شما می‌گویند.

انواع کمپرسور باد

کمپرسور هوا یکی از پرکاربردترین لوازم و دستگاه های مورد استفاده در صنعت می باشد که بسیاری از افراد آن را با نام کمپرسور باد می شناسند که در جهت تامین هوای فشرده مورد نیاز برای ابزارهای بادی مورد استفاده قرار می گیرد. که دارای انواع مختلف با گنجایش های گوناگون خود بوده و شما می توانید انواع بسیار گسترده ای از این محصول را در ویترین بسیاری از فروشگاه های اینترنتی مشاهده کنید. از انواع کمپرسور ها میتوان به موارد زیر اشاره نمایید.

مزایای کمپرسور باد نسبت به قیمت آن

فشرده سازی هوا اصلی‌ترین هدف استفاده از کمپرسور است، این عمل مزیت‌های زیادی را برای مصرف کنندگان به وجود می‌آورد و باعث شده تا روز به روز خرید کمپرسور افزایش پیدا کند. بسیاری بر این عقیده‌اند که قیمت دستگاه کمپرسور باد با توجه به امکاناتی که در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد بسیار پایین است. از جمله مزیت‌هایی که دستگاه‌های کمپرسور‌ دارند می‌‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • این دستگاه با وجود آن که پیچیدگی‌های خاص خود را دارد؛ از هزینه تولید بسیار کمی برخوردار است. همین موضوع باعث شده تا قیمت دستگاه نسبت به کارایی‌اش ارزان باشد.
  • برای نگهداری دستگاه‌های صنعتی باید ماهانه هزینه‌های زیادی را برای سرویس کردن دستگاه کنار گذاشت و یا باید بسیاری از قطعات را تعویض کرد. اما باید گفت که کمپرسور‌ها نیاز زیادی به نگهداری ندارند و نگهداری آن‌ها هزینه و زحمت کمی دارد.
  • کمپرسور‌هایی که در کارگاه و کارخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند وزن بسیار کمی دارند و از این رو جابه‌جایی و حمل دستگاه بسیار راحت است.
  • کمپرسورها با فشار هوا کار می‌کنند و همین موضوع سبب می‌شود تا محیط کار از خطراتی که ابزار گازی و برقی ایجاد می‌کنند، دور باشد. همچنین باید گفت که این دستگاه گرمای بسیار کمی ایجاد می‌کند تا خطرات ناشی از تولید گرما زیاد را نیز کاهش دهد. از این رو توصیه می‌شود با خرید کمپرسور محل کار را از حوادث پیش بینی نشده دور نگه دارید.

بر چه اساس کمپرسور باد قیمت گذاری میشود؟

بر چه اساس کمپرسور باد قیمت گذاری میشود

قیمت کمپرسور باد با توجه به نوع برند،مدل محصول، گنجایش آن، نوع موتور، ویژگی های دستگاه، کاربرد و سایر آیتم های دیگر مشخص و معلوم می شود که شما می توانید لیستی از قیمت کمپرسور باد را از سایت اینترنتی ایران کمپرسور مشاهده نمایید.

همچنین می توانید فرصت مقایسه قیمت کمپرسور ها مختلف را با یک دیگر داشته باشید و از این طریق بهترین کمپرسور باد را شناسایی کرده و یکی از بهترین و مناسب ترین آن را سفارش دهید. لازم است بدانید که خرید اینترنتی فرصت بسیار خوبی را برای مقایسه قیمت کمپرسور باد با سایر فروشگاه های اینترنتی را نیز در اختیار بسیاری از خریداران قرار داده است.

شما می توانید با در نظر گرفتن صنعتی که در حال فعالیت در آن هستید و کسب اطلاعات لازم در خصوص قیمت کمپرسور باد با برندهای مختلف، بر روی یکی از بهترین و باکیفیت ترین آن کلیک کرده و آن را به سبد خرید خود اضافه نمایید. شما می توانید از خدمات پس از فروش کمپرسور باد نیز بهره مندی لازم را داشته باشید که البته داشتن گارانتی نیز می توانید بر قیمت کمپرسور باد تاثیر گذار باشد که خریداران بایستی به این نکته نیز توجه ویژه ای را داشته باشند.

نتیجه گیری

در زمان خرید پمپ باد بیشتر افراد تمرکز را بر روی قیمت پمپ باد می‌گذارند، این در حالی است که فرد باید قبل از هر کاری به مشخصات دستگاه توجه نماید. این مشخصات شامل توان، شیر تخلیه، رول کیج، محافظ بار بیش‌ازحد، مخزن کمپرسور و  موارد دیگر هستند که در عملکرد کلی و قیمت دستگاه تأثیر می‌گذارند.


چه عواملی در قیمت پمپ باد تاثیرگذارند؟

قبل از خرید پمپ باد و جویا شدن از قیمت پمپ باد بهتر است با مشخصات اصلی آن آشنا شوید. در حال حاضر برندهای مختلفی پمپ باد را تولید می‌کنند که هرکدام دارای یک سری مشخصات مشابه یکدیگر هستند و شاید بتوان گفت تفاوت آن‌ها در کیفیت قطعات استفاده ‌شده است. این ها همه در قیمت کمپرسور باد نیز تاثیر گذار هستند.

بر چه اساس کمپرسور باد قیمت گذاری میشود؟

قیمت کمپرسور باد با توجه به نوع برند،مدل محصول، گنجایش آن،نوع موتور،ویژگی های دستگاه، کاربرد و سایر آیتم های دیگر مشخص و معلوم می شود که شما می توانید لیستی از قیمت کمپرسور باد را از وب سایت اینترنتی ایران کمپرسور مشاهده نمایید.

من متخصص و پژوهشگر در زمینه هوای فشرده و انواع کمپرسور باد هستم و سعی می کنم تا جدیدترین و کارامدترین اطلاعات را در خصوص صنعت هوای فشرده با شما به اشتراک بگذارم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫11 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا