بلاگ

کمپرسور باد 50 لیتری

آپدیت شده در: 14 شهریور 1400
5/5 - (1 امتیاز)

کمپرسور باد 50 لیتری در انواع مدل‌های مختلف در انواع حجم های کمپرسور با توجه به نیاز شما در این مقاله بیان شده است. عملکرد کمپرسور تولید هوا با فشار زیاد است و تمامی این کارها در مخزن کمپرسور انجام می‌شود به همین دلیل داشتن مخزنی مناسب بسیار حائذ اهمیت است تا بعدا شما با مشکل کمبود حجم کمپرسور مواجه نشوید.

مثلا اگر قصد دارید هوا با فشار زیادی ایجاد شود، باید به دنبال کمپرسور هوا با مخزنی زیاد باشید زیرا با بزرگ شدن مخزن عملیات فشرده‌سازی بیشتر شده و هوا با فشار بیشتری تولید خواهد شد.

تولید انواع کمپرسور باد با کیفیت ایران کمپرسور

تولید انواع کمپرسور باد با کیفیت ایران کمپرسور

طیف گسترده‌ای از مدل‌های کمپرسور باد تولید می‌شود که هرکدام ویژگی و قابلیت خاص دارد. این تولیدات شامل انواع کمپرسور اویل فری، کمپرسور باد صنعتی و کمپرسور دندانپزشکی می‌باشد. هر کدام از موارد گفته شده دارای حجم‌های متفاوت می‌باشند و شما در مدل‌های مختلف آن می‌توانید کمپرسور باد 50 لیتری را برای خود انتخاب و خریداری کنید.

این نوع کمپرسور دارای ویژگی‌های خاص خود می‌باشد که برای مشاغل و اهداف خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع اینکه شما کدام مدل از کمپرسورهای باد 50لیتری را برای کار خود انتخاب کنید بستگی به این دارد که در آن لحظه به دنبال انجام چه کاری هستید. ما در این بخش تنها سه مدل از محصولات ایران کمپرسور را به شما معرفی خواهیم کرد.

انواع مختلف کمپرسور باد 50لیتری ایران کمپرسور

کمپرسور باد 50لیتری بدون روغن(چینی)

از ویژگی‌های مهم این کمپرسور باد 50لیتری نسبت به بقیه نمونه‌های ایران کمپرسور قیمت پایین این محصول می‌باشد. در هنگام کار کمپرسور باد بدون روغن 50لیتری صدای کمی دارد و به کمپرسور باد بی‌صدا شناخته می‌شود. موتور این نوع محصول در هنگام کار مقداری لرزش دارد که به مرور باعث جابه‌جا شدن واشرهای سرسیلندر شده و کم‌کم قدرت موتور برای تولید هوای فشرده کاهش می‌یابد.

در این نمونه هم سیم‌پیچ آلومینیومی و هم سیم‌پیچ مسی وجود دارد که استفاده از سیم‌پیچی مسی باعث افزایش طول عمر کمپرسور و همچنین افزایش کارایی و بازده موتور کمپرسور در این مدل خواهد شد. تعداد ورق‌ها ارتباط مستقیم با قدرت موتور دارد. در این نمونه تعداد این ورق‌ها 140عدد بوده اما در نمونه‌های ایران کمپرسور تعداد آن به 160عدد افزایش پیدا کرده است. طول سیلندر آن 8سانتی‌متر است و طول سیلندر هر چه بلندتر باشد موتور استهلاک کمتر و نیروی بیشتری دارد.

استفاده از اورلود حرارتی بر روی سیم‌پیچ کمپرسور باد تا در صورت کار کردن بی‌وقفه کمپرسور مثلا سه ساعت کار کردن بدون خاموش شدن، اورلود حرارتی عمل کرده و برق دستگاه را قطع خواهد کرد تا حرارت کمپرسور کاهش یابد و موتور خنک شود.

کمپرسور باد دو موتور یخچالی 50 لیتری

کمپرسور باد دو موتور یخچالی 50 لیتری

این نوع کمپرسور باد 50 لیتری به دلیل بدون صدا و لرزش کار کردن از محبوبیت زیادی برخوردار است. قدرت این نوع کمپرسورها تفاوتی با دیگر مدل‌ها ندارد و تنها تفاوت آن اینست که پمپ بادها دائم کار نیستند. کمپرسورهای باد یخچالی ضعیف‌تر از بقیه کمپرسورها هستند به دلیل اینکه از موتورهای ضعیفی در تولید آن‌ها استفاده می‌شود. موتورهای شرکت ایران کمپرسور بر روی پمپ‌های باد خود قرار می‌دهد و بعد از تست‌های بسیار دقیق انتخاب و بر روی مخزن نصب می‌شوند.

روغن کمپرسور باد یخچالی در موتور برای کار کردن نیاز به 500سی‌سی روغن برودتی دارد. هر 6ماه یک‌بار بهتر است روغن آن را تخلیه کنید تا عمر مفید دستگاه بیشتر شود. این نوع کمپرسور باد 50 لیتری همراه با 2عدد موتور 2/1 اسب ساخته شده است. کمپرسور باد توانایی تولید فشار باد تا 8بار را در عرض 5/3 دقیق داراست. در این کمپرسور باد از 2عدد شیر برقی استفاده شده تا هوای اضافی پیستون تا شیر یک‌طرفه را خالی نماید.

کمپرسور باد بدون روغن 50 لیتری

کمپرسور باد بدون روغن 50 لیتری

این محصول هم‌اکنون در سایت ایران کمپرسور موجود است. ولتاژ ورودی آن 220 ولت و حداکثر فشار باد آن 8بار است. یک عدد موتور بدون روغن یک اسب 800 وات دارد. دارای شیربرقی و بلوک سفارشی می‌باشد و همچنین اورلود حرارتی دارد. قبل خرید خود می‌توانید از مشاوران آن مشورت بگیرید و درباره گارانتی نیز به طور کامل بپرسید.

این مدل کمپرسور باد 50 لیتری از ویژگی‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بدون صدا و بدون روغن
  • سیم‌پیچ مسی
  • دارای فیوض حرارتی
  • استفاده از بلبرینگ با برند ناچی ژاپن
  • دارای نگهدارنده بوش و بلبرینگ برای جلوگیری از لرزش بلوک
  • تعداد ورق‌های استاتور 160عدد (قدرت بیشتر)
  • استفاده از تفلون نسوز در شیلنگ ( مقاومت در فشارهای بالا )
  • انتخاب رنگ دلخواه
  • ضخامت ورق 4میل
  • مخزن ضد رنگ (اپوکسی)
  • دارای برند ایران کمپرسور( سرمایش ) می‌باشد.

نتیجه گیری

در این مقاله درباره انواع کمپرسور باد 50 لیتری در مدل‌های مختلف آن صحبت کردیم و تعدادی از کمپرسورهای باد 50 لیتری شرکت ایران کمپرسور را به شما معرفی کردیم. ایران کمپرسور تمامی محصولات خود را پس از آزمایش و اطمینان از کیفیت و سلامت وارد بازار می‌کند به همین دلیل، با اطمینان از کیفیت و طول عمر محصولات و تولیدات خود تمامی کمپرسورهای این شرکت یک سال گارانتی خواهند داشت.

ایران کمپرسور همانطور که از سایت آن مشخص است دارای فروشگاه اینترنتی با خدماتی بسیار قوی در زمینه فروش کمپرسور و لوازم یدکی مربوط به آن می‌باشد. پس شما قادر خواهید بود کمپرسور باد 50 لیتری خود را که دارای انواع گوناگونی می‌باشد انتخاب کنید و به صورت اینترنتی سفارش دهید تا در هر نقطه از ایران هستید در کمترین زمان ممکن سفارش‌های شما به دستتان برسد. با اعتماد به شرکت ایران کمپرسور و انتخاب محصولات آن پشیمان نخواهید شد فقط کافی‌ست محصولات آن را آزمایش کنید.


1- تفاوت کمپرسور باد دو موتور یخچالی 50 لیتری با دیگر مدل ها چیست؟

از تفاوت های کمپرسور باد دو موتور یخچالی با دیگر مدل ها بدون صدا و لرزش کار کردن آن است و از لحاظ قدرت هم ضعیف تر از بقیه کمپرسور ها می‌باشد.

2- خصوصیات کمپرسور باد بدون روغن چیست؟

از خصوصیات کمپرسور باد بدون روغن میتوان به مواردی همچون بدون صدا، بدون روغن، مخزن ضد زنگ، سیم پیچ مسی،  دارای فیوز حرارتی و… نیز اشاره کرد.

من متخصص و پژوهشگر در زمینه هوای فشرده و انواع کمپرسور باد هستم و سعی می کنم تا جدیدترین و کارامدترین اطلاعات را در خصوص صنعت هوای فشرده با شما به اشتراک بگذارم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫11 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا